środa, 12 listopada 2014

Jak zrobić papierowe torebki? - krótki instruktaż


Zawsze powtarzam, że nie ma to jak pięknie zapakowany prezent :) Tym milej jest, gdy opakowanie jest oryginalne, a najlepiej wykonane samodzielnie i ozdobione wg własnego pomysłu, dlatego dziś przygotowałam dla Was krótki kursik jak zrobić papierową torebkę. Z dekoracją można oczywiście zaszaleć :) tu wszystko zależy od Waszej kreatywności :) W zwykłe torebki można zapakować cukierki czy na przykład drugie śniadanie, a przyozdobione stosownie do okazji mogą, rzecz jasna, skrywać upominek :) Okazuje się, że składanie takich torebek, to niesamowita frajda dla dzieci, więc jeśli macie swoje pociechy, to spróbujcie także i je tego nauczyć. No to do dzieła :)

Potrzebujecie:
Szary lub kolorowy papier :) format A4 (na początek) - mój był ciut większy :)
klej
nożyczki
dziurkacze
sznurek











A teraz sama przyjemność dekorowanie :)



26 komentarzy:

  1. Wyglądają świetnie, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, i zapakować do tego domowe wypieki lub przetwory wspaniały prezent i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! :) a ja się właśnie zastanawiałam w co ciasteczka zapakować ...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne ;))! Na pewno wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ci wyszły kochana. Teraz przyda się dużo takich torebeczek na gwiazdkowe prezenty!!!
    pozdrawiam cię Joasiu i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. nice diy..i want to make this..
    i'm a new follower(ColorBlock) follow me back if you want
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Great!
    Maybe we ca follow each other? Just let me know!
    xx
    Sarah

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie to proste :) Śliczne rzeczy tworzysz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno przyda mi się taka instrukcja;)) Dziękuję! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne! Dzisiaj zrobiłam! :) Bardzo łatwe i efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś wspaniałego, bardzo ładnie się prezentuje Twoja torebka. Dla mnie mistrzostwo świata. Może i mi się uda taką zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na retro torby. Szczególnie ciekawe są te z dodatkami. Alternatywa przy wręczaniu prezentu, zwłaszcza, że te sklepowe często nie grzeszą wyglądem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja bardzo lubię gdy prezent jest niebanalnie zapakowany :)

      Usuń
  13. Śliczne opakowanie i łatwe w złożeniu, a na pewno jak dać w tym prezent, to zrobi się komuś bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wpis, będę musiała wypróbować zrobić takie torebki na prezenty. W końcu ważne jest też to, żeby torebka pasowała do prezentu i osoby, której wręczamy prezent :) Spróbuję w domu i dam znać jak mi poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo skomplikowane Ale chętnie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Może a ja mam inne pytanie. Jakie mniej więcej są wymiary takiej torebki?

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, szybko, prosto i ekologicznie. To już mój ulubiony sposób na torby prezentowe! ;-)

    OdpowiedzUsuń