środa, 23 listopada 2016

Bomka ze styropianu z instrukcją


Nic nie sprawia mi większej radości jak gdy sama mogę zrobić prezenty świąteczne, a zwłaszcza czas Bożego Narodzenia daje nam nieograniczane możliwości. Dziś przedstawiam bardzo prosty  instruktaż na efektowną bombkę. 




Potrzebujecie:
kulki styropianowe
nożyk do tapet
kolorowe tkaniny
wstążki
szpilki



Nacinamy kulkę w dwóch kierunkach o głębokości ok 1 cm. Powstają cztery równe łezki. Wycinamy szablon z papieru o centymetr większy niż łezka na kulce.




Następnie odrysowujemy na tkaninie cztery kawałki. Szpikami przymocowujemy na kulce kawałek tkaniny.





Zaczynamy pomiędzy nacięte miejsce wpychać nadmiar materiału układać ją tak, aby się nie marszczyła. Tak robimy z pozostałymi kawałkami tkaniny.
Następnie w koło przymocowujemy tasiemkę.



Na końcu wbijamy haczyk, ja ma dwa rodzaje.
 I gotowe :)  






4 komentarze:

  1. Jejku jakie to banalnie proste a ja zawsze się zastanawiałam jak one powstają, że materiał się nie marszczy. Niestety nigdy nie znalazłam jak zrobić krok po kroku a tutaj proszę jak czysto i przejrzyście wyjaśnione. Mam trochę takich styropianowych kul i na pewno zrobię tylko nie wiem czy wyrobię się w tym roku, trzeba zaopatrzyć się w jakiś ładny materiał :) Twoje przepiękne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie.Mam nadzieję że zainspirują Cię do własnych bombek.Pozdrawiam

      Usuń
    2. Oczywiście, już mnie zainspirowałaś :) Uwielbiam robić własnoręcznie ozdoby i w tym roku mam już zaplanowane kolejne dlatego z tymi bombkami pewnie się nie wyrobię ale na pewno w ciągu roku przygotuję już na następny rok.Najpierw zgromadzę odpowiednie materiały a potem będę działać :)

      Usuń