poniedziałek, 13 października 2014

Sałatka z kalafiorem


Ostatnio mnie nie było, a to wszytko przez remont w mojej kuchni :) który się przeciągał
 ale najważniejsze, że już w niej pichcę :) 
Dziś szybka trzyskładnikowa sałatka. Zapewniam Was, że bardzo wciągająca :)



Składniki:
0,5 kg kalafiora
30 dag piersi z kurczaka
5 plastrów ananasa
3 łyżki majonezu
szczypiorek
sól
oliwa
pieprz

Pierś z kurczaka kroimy w kostkę, solimy i dodajemy pieprz. Smażymy na oliwie, a następnie studzimy. Kalafiora gotujemy w osolonej wodzie (nie może się rozgotować, ma być chrupki). Po wystudzeniu dzielimy go na mniejsze kawałki. Ananasy odsączamy z zalewy i kroimy w kostkę. Wszystkie składniki łączymy z majonezem. Posypać szczypiorkiem.


15 komentarzy:

  1. Nie przemawia do mnie sama sałatka, bo nie lubię ananasa ;) Ale za to uwielbiam kalafiora i eksperymentuję z nim na wszystkie możliwe sposoby <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypróbuję ją dzisiaj. Zamiast ananasa z puszki dodam świeżego (właśnie zastanawiałam się co z nim zrobić).
    Pozdrawiam cieplutko ❤
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze świeżym będzie jeszcze smaczniejsza. Buziaki <3

      Usuń
    2. Asiu, zrobiłam i była bardzo smaczna ❤ Zdjęcie znajdziesz na moim fanpage'u :-)
      Pozdrawiam
      Iwona

      Usuń
  3. Wygląda przepysznie! i przepis naprawdę super. Chyba zrobię, bo mam na nią apetyt:)
    słonecznego tygodnia Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha już wiem jaką dziś zrobię sałatkę :) Nie miałam żadnego pomysłu ale dzięki Tobie już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się dziewczyny :) że podoba Wam się mój przepis :) mam nadzieję, że równie dobrze będzie Wam smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asia's back! :) I to z jaką pyszną sałatką! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe połączenie! Lubię takie sałatki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kalafior a tutaj już go lubię, przepis zapisany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre połączenie kalafior i ananas. Wyremontowana kuchnia intryguje :)

    OdpowiedzUsuń