środa, 2 września 2015

Indyk w egzotycznym sosie


...
Trochę z rodzinką balowałam
trochę remontowałam
dużo sprzątałam
prace zmieniłam 
więc przez to nieco blogowanie zaniedbałam
Ale wracam z pomysłami 
 i nowymi przepisami
....


Składniki:
80 dag filetu z indyka
1 puszka ananasów wraz z syropem
1 puszka mleczka kokosowego
1 łyżka carry
1 łyżka kurkumy
1 łyżka mielonego imbiru
1 łyżka kardamonu
2 cebule
2 ząbki czosnku
1/2 łyżeczki papryki chili
1 łyżka papryki słodkiej
sol, pieprz

Mięso kroimy w nie dużą kostkę i posypujemy przyprawami oraz solą i pieprzem. Cebulę kroimy w kostkę, następnie wrzucamy na rozgrzany olej i szklimy pod koniec dajemy posiekany czosnek. Następnie wrzucamy mięso wraz z przyprawami i smażymy ok 5 minut. Do mięsa wrzucamy pokrojone ananasy z puszki wraz z syropem. Całość gotujemy 20 minut, następnie wlewamy mleczko kokosowe i gotujemy ok 10 minut aż całość lekko zgęstnieje. Podawać z ryżem i dowolną zieleniną :)



2 komentarze: