czwartek, 3 marca 2016

Smoothie z dodatkiem mleka owsianego

Kolorowo, zdrowo czyli owocowy detoks. Zamiast kawałka ciasta wolę taki deser. 
W ciągu tygodniu robię ok 10 litrów przeróżnych koktajli.....i zawsze odkrywam jakiś nowe smaki.
Miksuje praktycznie wszytko od twardych warzyw jak marchew czy burak po owoce suszone czy orzechy. Na pewno pojawi się jeszcze nie jeden przepis na smaczny koktajl.



Składniki:
300 ml soku z pomarańczy i mandarynek
1 banan
1 duże jabłko (ze skórką)
2 kiwi
250 ml mleka owsianego

Wszystkie składniki pokroić na cząśtki, zalać mlekiem i miksować do momentu uzyskania gładkiej konsystencji. Ewentualnie dolać wody gdyby koktajl okazał się za gęsty.





8 komentarzy:

  1. mleka owsianego nigdy nie próbowałam, ale ten koktajl wygląda zachęcająco :) Na moim blogu też fajne formy koktajli :) Zapraszam!
    www.lekarzeodkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie lepsze niż ciasto :) Kolor bardzo optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda :)
    Mleko owsiane kiedyś zrobiłam, ale dzieci nie chciały pić, ale w połączeniu z owocami - myślę że chętnie by wypiły. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. O takim smaku jeszcze nie piłam. Wygląda pycha:)
    ściskam Asiu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, jak ja lubię takie rzeczy<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszny koktajl, chyba czas wyciągnąć z szafy mój shaker kielichowy ;)

    OdpowiedzUsuń