poniedziałek, 3 lutego 2014

Jajka zapiekane w kokilkach


W czwartek kupiłam piękne kokilki i długo nie czekały, żeby je wykorzystać :) W sobotę mieliśmy śniadanie mistrzów.... dużo nie będę się rozpisywać, po prostu sami spróbujcie :)


Składniki: (na dwie porcje):
4 jajka,
1 cebula,
15 dag chudego boczku,
1/2 pęczku szczypioru,
1 pomidor,
masło do wysmarowania kokilek,
odrobina sera żółtego (ja dałam cheddara),
sól , pieprz.

Cebulę i boczek podsmażamy na patelni na odrobinie oliwy. Kokilki smarujemy masłem, wbijamy jajka, posypujemy podsmażonym boczkiem z cebulą. Następnie dodajemy pomidora pokrojonego w kostkę, szczypiorek oraz posypujemy tartym serem. Zapiekamy w piecu w temp. 180°C przez ok. 15-20 minut, w zależności jakie jajka chcemy mieć :)




3 komentarze:

  1. Mam takie same kokilki tylko, że inny kolor. Są wspaniałe.
    A jajka wyglądają smakowicie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Same pyszności tworzysz!
    Chciałabym zaprosić Cię do zabawy: http://anzulkahome.blogspot.com/2014/02/wyroznienie-liebster-blog.html mam nadzieję, że się przyłączysz :)
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam takie kokilki, wspaniała rzecz:)

    OdpowiedzUsuń