środa, 4 listopada 2015

Pikantnta pasta z fasoli pinto



Dziś zapraszam na pikantną pastę. która przygotował w całości mój mąż 
ja jedynie zrobiłam zdjęcia :) 
Pasta jest genialna no i oczywiście super alternatywą dla wędliny czy sera.




Składniki:
puszka fasoli pinto (Dawtona)
2 papryczki piri-piri (z zalewy octowej, Helcom)
2 słodkie cebul
ząbek czosnku
2 łyżki majonezu
1 łyżeczka musztardy z miodem
sól, pieprz do smaku
1 łyżka posiekanego szczypiorku
1 łyżka oliwy

Cebulę kroimy w piórka,  wrzucamy na patelnie z podgrzana oliwą i podsmażamy 2-3 minuty. Po chwili dodajemy odsączoną fasolę, posiekany czosnek i papryczki. Podsmażamy na małej mocy palnika ok.10 minut. Całość ma się lekko uprażyć. Następnie studzimy. Wkładamy do blendera, dodajemy majonez, musztardę i blendujemy. Na koniec dodajemy łyżkę posiekanego szczypiorku.





6 komentarzy:

  1. Pasta musi być przepyszna, chętnie taką przygotuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszelkie pasty do kanapek to ja biorę w ciemno, Twoją również!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu dogadzasz nam tymi pysznościami:)
    ładniutkie paznokietki, Twoje?
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłodniałam :) będę musiała taką przygotować !

    OdpowiedzUsuń